Τροφές που βοηθούν τη μνήμη.
May 24, 2017
Αλλαγή διατροφικής συμπεριφοράς=Το κλειδί της επιτυχίας!
September 8, 2017
Show all

Διατροφή για παραλία…

Όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει τόσο λαχταρούμε ακρογαλιές με κρυστάλλινα νερά, ξαπλώστρα και ώρες χαλάρωσης στην παραλία!
Τι τρώμε όμως όσο βρισκόμαστε στην παραλία;
Στη συνέχεια θα βρείτε επιλογές για σνακ που θα σας χορτάσουν, θα σας δώσουν ενέργεια και θα σας ενυδατώσουν κάτω από τον καυτό ήλιο.
Πάρτε μαζί σας ένα μπολ με φρέσκα φρούτα. Κόψτε καρπούζι και πεπόνι που έχουν πολύ νερό και σας δροσίζουν, ροδάκινα που είναι πλούσια σε βιταμίνη C, κεράσια (10 είναι η 1 μερίδα φρούτου!), νεκταρίνια και μούσμουλα που έχουν πολλές φυτικές ίνες και βοηθούν στη δυσκοιλιότητα, σύκα και φράουλες που επίσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες αλλά καλό είναι να αποφεύγονται από άτομα με γαστρεντερικές παθήσεις καθώς με τα σποράκια τους ερεθίζουν το έντερο.

 

Κόψτε μπαστουνάκια λαχανικών όπως αγγούρι που δροσίζει και ενυδατώνει, καρότα που βοηθούν και στο μαύρισμα, ραπανάκια που είναι πλούσια σε βιτ C και επίσης θα δώσουν μια βοήθεια στο να αποκτήσετε το χρώμα που ονειρεύεστε!!! Συνδυάστε τα παραπάνω με κριτσίνια ή κρακεράκια ολικής άλεσης και αποφύγετε τα αλλαντικά και τα τυριά καθώς είναι ιδιαίτερα ευπαθή στις υψηλές θερμοκρασίες και αυξάνουν το κίνδυνο δηλητηρίασης.

 

Στην περίπτωση που δεν έχετε όρεξη για ιδιαίτερη προετοιμασία για την παραλία, μπορείτε να φτιάξετε ένα μείγμα από ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Βάλτε σε ένα μπολάκι καρύδια, αμύγδαλα φουντούκια και προσθέστε αποξηραμένα δαμάσκηνα, βερίκοκα, σταφίδες, και μούρα.

Παστέλι και μπάρα δημητριακών κατά προτίμηση όμως χωρίς σοκολάτα λόγω ζέστης, είναι μια ακόμη επιλογή.

 

 

Αν καλοπερνάτε και σκοπεύετε να μείνετε στην παραλία μέχρι το ηλιοβασίλεμα, καλό είναι να μην περιοριστείτε στα σνακ καθώς δεν επαρκούν να καλύψουν τις ενεργειακές σας ανάγκες μέχρι το κυρίως γεύμα που θα είναι το δείπνο σας. Στην περίπτωση αυτή, αν βρίσκεστε κοντά σε κάποιο εστιατόριο, beach bar ή ακόμη και super market, υπάρχουν επιλογές για να καταναλώσετε κοντά στην ώρα του μεσημεριανού σας. Αυτές είναι: Μια σαλάτα με κοτόπουλο ή τόνο ή ένα γιαούρτι με 1-2 μερίδες φρούτου και 1-2 κριτσίνια, ή ένα τοστ με τυρί και λαχανικά και χυμό.

 

 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχετε μαζί σας αρκετό νερό καθώς με τη ζέστη και το κολύμπι υπάρχει κίνδυνος αφυδάτωσης την οποία όμως αργούμε να καταλάβουμε όταν είμαστε μέσα στη θάλασσα. Τέλος είναι σημαντικό να αποφύγετε το αλκοόλ καθώς παρά την πρόσκαιρη δροσιά που θα σας δώσει και την αίσθηση ενυδάτωσης, στην πραγματικότητα σας  αφυδατώνει.
Καλές βουτιές και καλό καλοκαίρι!