Τα λάθη που σαμποτάρουν την απώλεια βάρους

Σεπτέμβριος: Φρούτα & Λαχανικά
September 12, 2017
Πως να ελέγξετε την πείνα σας!
January 16, 2018
Show all

Τα λάθη που σαμποτάρουν την απώλεια βάρους

 

Τα λάθη που σαμποτάρουν την απώλεια βάρους

Πόσες φορές έχετε πει με αποφασιστικότητα ¨Αυτό ήταν! Από Δευτέρα ξεκινάω δίαιτα¨; Πόσες όμως φορές έπιασαν τόπο οι προσπάθειές σας; Πόσες φορές καταφέρατε να μπείτε στο αγαπημένο σας παντελόνι και να το χαρείτε για καιρό;

Αν οι προσπάθειές σας έχουν πέσει στο κενό, μην ταράζεστε δεν είστε οι μόνοι. Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από 90% των ατόμων που έχουν προσπαθήσει να χάσουν κιλά μόνοι τους έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Ποια είναι όμως τα λάθος βήματα που συνέβαλαν σε αυτή την αποτυχία; Γνωρίστε τα και προετοιμαστείτε ώστε την επόμενη φορά να ξέρετε τι πρέπει να αποφύγετε!

Πείνα και ασιτία!

Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη από πολλούς πως όταν τρώμε λίγο φαγητό και μια φορά την ημέρα, χάνουμε βάρος. Μέγα λάθος! Ο οργανισμός μας χρειάζεται ένα συγκεκριμένο ποσό ενέργειας δηλαδή θερμίδων για να λειτουργήσει σωστά και να καλύψει τις ανάγκες του.

Περιορίζοντας υπερβολικά τα φαγητό και καταναλώνοντας το σε ένα το πολύ 2 γεύματα, κάθε άλλο παρά καλό κάνουμε. Στα πλαίσια της μείωσης των γευμάτων, παραλείπεται και το πρωινό το οποίο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα, αν όχι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Χωρίς αυτό δεν βοηθάτε τον μεταβολισμό σας να ενεργοποιηθεί και να δουλέψει σωστά. Μην κάνετε λοιπόν περικοπές στο φαγητό. Η ασιτία δεν είναι μέθοδος για απώλεια βάρους.

 

Στο πυρ το εξώτερον!

Μήπως κάθε φορά που ξεκινάτε δίαιτα, κλειδώνετε σε ένα ντουλάπι τα μακαρόνια, το ρύζι, τις πατάτες και το ψωμί; Και γιατί παρακαλώ; Είπε ποτέ κανείς πως πρέπει να ξεχάσετε τους σύνθετους υδατάνθρακες δια βίου προκειμένου να διατηρήσετε την γραμμή σας;

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι μια καλή πηγή ενέργειας για τον οργανισμό και μπορούν να θεωρηθούν “παχυντικοί” μόνο στην περίπτωση που καταναλώνονται σε υπερβολικές ποσότητες. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως όλα τα παραπάνω τρόφιμα αποτελούν την βάση της διατροφικής πυραμίδας και συνιστάται να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής.

 

 Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!

Δηλαδή το να επαναλαμβάνουμε το ίδιο λάθος κάθε φορά, δεν είναι και ότι καλύτερο. Ίσως υπήρξαν φορές στο παρελθόν που ξεκινήσατε να κάνετε δίαιτα από μόνοι σας χωρίς όμως να είστε και τόσο έτοιμοι ψυχολογικά. Με τον τρόπο αυτό βάζετε το σώμα σας σε μια απίστευτη ταλαιπωρία κάθε φορά που ολισθαίνετε σε κάποιο αμαρτωλό γεύμα και παίρνετε την απόφαση να τα παρατήσετε. Δουλέψτε με τον εαυτό σας λοιπόν και σιγουρευτείτε για το πόσο έτοιμοι είστε την δεδομένη στιγμή να κάνετε μια σωστή προσπάθεια για να επαναφέρετε το φυσιολογικό σας βάρος αλλάζοντας τις διατροφικές σας συνήθειες μια για πάντα!

Δυστυχώς όμως τα λάθη δεν τελειώνουν εδώ…

 

Είναι light, δεν παχαίνει!

Πηγαίνουμε στο super market και γεμίζουμε το καρότσι με ένα σωρό τρόφιμα γα να προετοιμαστούμε κατάλληλα ώστε να μπούμε σε πρόγραμμα και να αδυνατίσουμε. Επιλέγουμε φυσικά light προϊόντα γιατί δεν έχουν πολλές θερμίδες.

Είναι λάθος να πιστεύουμε πως τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν θερμίδες. Αυτό που στην πραγματικότητα συμβαίνει είναι πως έχουν λιγότερα λιπαρά αλλά περιέχουν ζάχαρη, αλάτι και άλλες ουσίες προκειμένου να είναι νόστιμα και να θυμίζουν το προϊόν με τα πλήρη λιπαρά.

Έχει παρατηρηθεί πως άτομα που καταναλώνουν αποκλειστικά τα εν λόγω προϊόντα στην προσπάθειά τους να αδυνατίσουν, όχι μόνο δεν το πετυχαίνουν αλλά παίρνουν βάρος. Προτιμούν δηλαδή ένα προϊόν με χαμηλά λιπαρά αλλά το καταναλώνουν σε ποσότητες πολύ μεγαλύτερες από αυτές που θα έτρωγαν αν το τρόφιμο ήταν πλήρες σε λιπαρά.

Καταναλώστε λοιπόν Light τρόφιμα αλλά σε φυσιολογικές ποσότητες προκειμένου να πάρετε πράγματι λιγότερες θερμίδες και λιπαρά από ότι με τα πλήρη.

 

Η δίαιτα της φίλης που την έκανε και έγινε αγνώριστη!

Έχετε σκεφτεί πόσο κακό μπορεί να κάνετε στον οργανισμό σας κάθε φορά που αποφασίζετε να ακολουθήσετε μια δίαιτα που έχει φτιαχτεί στα μέτρα κάποιου άλλου και που μάλιστα σας παραχώρησε χωρίς πολύ σκέψη; Κάθε άλλο παρά καλό είναι να ταλαιπωρείτε τον οργανισμό σας και να θέτετε την υγεία σας σε κίνδυνο ίσως και μεγαλύτερο από αυτό που ήδη διατρέχετε λόγω του αυξημένου βάρους που έχετε και των συνεπειών αυτού.

Είναι καλό να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε προγράμματα διατροφής που προορίζονται για άλλους. Ένα πρόγραμμα διατροφής για να πετύχει είναι απαραίτητο να είναι εξατομικευμένο και πάνω στις ανάγκες του ενδιαφερομένου. Επισκευτείτε λοιπόν κάποιον ειδικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο για να χτίσετε την υγεία σας ακολουθώντας ένα πρόγραμμα διατροφής που αφορά εσάς και μόνο εσάς.

 

Θαυματουργά τρόφιμα που  “καίνε” το λίπος…..

Υπάρχει από πολλούς η πεποίθηση πως τρώγοντας ορισμένες τροφές θα κάψουμε το περιττό λίπος που έχουμε στο σώμα μας σχετικά εύκολα. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό και αποτελεί άλλον έναν από τους πολλούς μύθους γύρω από τη διατροφή και το αδυνάτισμα. Τις πρώτες θέσεις της λίστας των θαυματουργών τροφών καταλαμβάνουν το γκρέιπφρουτ, το λεμόνι, ο καφές, οι καυτερές πιπεριές, η κανέλα, το γαρύφαλλο, το μήλο και άλλα πολλά….

Αυτό που στην πραγματικότητα όμως συμβαίνει είναι πως κάθε τροφή επιδρά με κάποιον διαφορετικό τρόπο στον οργανισμό είτε επιφέροντας τον κορεσμό σχετικά γρήγορα, είτε παρατείνοντας τον είτε αυξάνοντας τον μεταβολισμό σε ελάχιστο βαθμό.

Μην χάνετε τον χρόνο σας άδικα λοιπόν, στύβοντας λεμονάδες μόνο και μόνο για να μειώσετε το λίπος της περιφέρειάς σας. Το καλύτερο θα ήταν να εντάξετε όλες τις παραπάνω τροφές μέσα σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο ώστε να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά στοιχεία που περιέχει η καθεμία.

 

 

Βρείτε λοιπόν την καλή σας διάθεση, ακολουθείστε τις παραπάνω συμβουλές και επωφεληθείτε.

Άλλωστε τώρα ξέρετε τι φταίει!

Σε περίπτωση πάλι που δεν τα καταφέρνετε είναι καλό να απευθυνθείτε σε κάποιον Διαιτολόγο – Διατροφολόγο προκειμένου να γλιτώσετε τον οργανισμό σας από την ταλαιπωρία μίας ακόμη αποτυχημένης προσπάθειας απώλειας βάρους και να εξασφαλίσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Καλή επιτυχία!!