Ομελέτα φούρνου με λαχανικά

Φθινοπωρινή διατροφή
September 9, 2016
Η σημασία του πρωινού στα παιδιά
October 12, 2016
Show all

Ομελέτα φούρνου με λαχανικά

 

Υλικά (για 2 άτ1ομα)

  • 2 αυγά & 2-3 ασπράδια επιπλέον
  • 2 φλιτζάνια διάφορα λαχανικά (Πιπεριές διαφόρων χρωμάτων, κρεμμύδι, καρότο, κολοκύθι κ.α.)
  • 2 κ.σ ελαιόλαδο.
  • 2 φέτες κίτρινο τυρί ή 60 γρ φέτα με χαμηλά λιπαρά, τριμμένο.
  • 2 φέτες γαλοπούλα ή άλλο αλλαντικό με χαμηλά λιπαρά, κομμένες.
  • ½ φλιτζάνι μανιτάρια.
  • 1-2 κουταλιά της σούπας γιαούρτι ή γάλα με χαμηλά λιπαρά.
  • Τριμμένος δυόσμος ή άλλο μυρωδικό.
  • 1 ντομάτα κομμένη σε ροδέλες.
  • Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

  1. Χτυπήστε τα αυγά τα ασπράδια και προσθέστε το γάλα ή το γιαούρτι για να γίνει αφράτη η ομελέτα σας.
  2. Προσθέτεστε τα λαχανικά, το τυρί, τη γαλοπούλα, τα μανιτάρια, τον δυόσμο, αλάτι και πιπέρι
  3. Τοποθετήστε το μείγμα σε ένα αντικολλητικό ταψί ή τηγάνι αφού έχετε βάλει το ελαιόλαδο.
  4. Βάλτε από πάνω τις ντομάτες και ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150ο C.
  5. Τέλος στη περίπτωση που δεν την ψήσετε στο φούρνο μπορείτε να κόψετε τις ντομάτες σε κύβους και να τις προσθέσετε με τα υπόλοιπα υλικά σε ένα αντικολλητικό τηγάνι.

Tip: Μπορείτε να αντικαταστήσετε την φέτα χαμηλών λιπαρών με ανθότυρο ή μυζήθρα. Επίσης για επιλπέον νοστιμιά μπορείτε πριν ρίξετε τα λαχανικά μέσα στα αυγά να τα σοτάρετε ελαφρά με το μισό από το ελαιόλαδο και να τα “σβήσετε” με ενα σφηνάκι λευκό κρασί! Αφού εξατμιστεί τελείως το αλκοόλ, ρίξτε το μείγμα με τα αυγά-ασπράδια και ψήστε.

Καλή σας όρεξη!!!