ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ: ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΕ ΝΟΥ!

Κουραμπιές VS Μελομακάρονο! Ποιός νικάει;
December 14, 2016
Καφές: Η καθημερινή μας απόλαυση
January 17, 2017
Show all

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ: ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΕ ΝΟΥ!

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ: ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΕ ΝΟΥ!

untitled-designΟι ημέρες των εορτών σχεδόν έφτασαν! Όλοι έχουμε συνδυάσει την περίοδο των Χριστουγέννων με ξεγνοιασιά, ευχάριστη διάθεση αγαπημένα πρόσωπα και φυσικά λουκούλλεια γεύματα. Σιγά σιγά θα στρωθεί το γιορτινό τραπέζι που θα φορτωθεί με πλήθος γεύσεων και νοστιμιών που για κάποιους όμως μπορεί να αποτελούν απειλή.

Υπάρχουν όμως ερωτήματα που ταλανίζουν αρκετούς αναφορικά με την διατροφή των ημερών, όπως:

¨Μπορώ να φάω τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα που μου κάνουν νόημα να ορμήσω¨, ή ¨Μπορώ να γευτώ την υπέροχη γέμιση γαλοπούλας και τις νοστιμότατες πατάτες που έκαναν παρέα στη γαλοπούλα όσο ψηνόταν;¨ ή ¨Μπορώ άραγε να πιώ ένα ποτηράκι παραπάνω;¨, και ¨όλα αυτά χωρίς να με βρει ο νέος χρόνος με ένα νούμερο τζιν μεγαλύτερο;¨

Η απάντηση είναι απερίφραστα και χωρίς ενδοιασμούς και τύψεις, ΝΑΙ! Το μυστικό είναι η μερική παραλλαγή στην παρασκευή όλων των ¨αμαρτωλών¨ παραδοσιακών λιχουδιών. Ιδού κάποιες εύκολες και καθόλα χρήσιμες συμβουλές:

Γλυκά: Χιονισμένα βουνά από κουραμπιέδες, δίπλες και μελομακάρονα βρίσκονται σε διάφορα σημεία του σπιτιού, προκαλώντας μας επιδεικτικά. Αν θέλετε να φάτε, κάντε το αλλά μόνο ένα την ημέρα. Αν τα παρασκευάσετε μόνοι σας, να η ευκαιρία σας να μειώσετε το θερμιδικό τους φορτίο! Πώς; Αντικαταστήστε το ζωικό λίπος με ελαιόλαδο, ελαττώστε την ζάχαρη που χρησιμοποιείτε ακόμη και στο άχνισμα ή προσθέστε γαλακτοκομικά με μειωμένα λιπαρά όπου απαιτείται η χρήση τους.

Γέμιση: Αντικαταστήστε τα αλλαντικά, τα συκωτάκια ή τον κιμά, με ρύζι, φρούτα και ξηρούς καρπούς όπως ξινόμηλα, κουκουνάρι, κάστανα, σταφίδες κ.α.

Πατάτες: Γαλοπούλα χωρίς την «συνοδεία» πατάτας γίνεται; Δεν γίνεται. Μπορείτε να απολαύσετε τις πατάτες χωρίς τύψεις. Το μυστικό; Ψήστε τις χωριστά από την γαλοπούλα και αρωματίστε τις με θυμάρι, μουστάρδα, δεντρολίβανο, πορτοκάλι κ.α.

Ποτά: Καταναλώστε με μέτρο και προτιμήστε το κρασί. 1-2 ποτήρια την ημέρα δεν φαίνεται να αποτελούν πρόβλημα.

Είναι σαφές λοιπόν ότι μπορείτε να ευχαριστηθείτε τα εορταστικά γεύματα χωρίς να επιβαρύνετε το σώμα και την υγεία σας.

Καλές γιορτές χωρίς υπερβολές και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!!!